Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Συνάντηση του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά με τις οικογένειες των Ηρώων Πεσόντων των Ιμίων

Ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς συναντήθηκε σήμερα με τις οικογένειες των Ηρώων Πεσόντων των Ιμίων. Ακολουθεί ο μεταξύ τους διάλογος:

 Αντώνης Σαμαράς: Κάνουμε το αυτονόητο. Τιμούμε τη μνήμη των 3 παλικαριών που πριν 18 χρόνια έπεσαν για την Πατρίδα. Για την ακεραιότητα και για την αξιοπρέπεια της Πατρίδας μας. Αυτό είναι χρέος τιμής για την Πολιτεία και χρέος ψυχής για όλους μας.

Θέλω να ευχαριστήσω τις 3 οικογένειες που βρέθηκαν σήμερα εδώ μαζί μας.

Καραθανάσης Ιωάννης: Να σας ευχαριστήσω και εγώ εκ μέρους της οικογένειάς μου και  του πατέρα μου, γιατί αυτοί οι τρεις άνθρωποι έδωσαν τη ζωή τους για κάποια ιδανικά, που είμαι σίγουρος ότι τα συμμερίζεστε και πιστεύω ότι, με την προσήλωσή σας σε αυτά τα ιδανικά θα βοηθήσετε τους ανθρώπους και τους πολίτες της Ελλάδας και θα δώσετε μία ώθηση στη δική μου γενιά και στις επόμενες να ατενίσουμε με μία αισιοδοξία το μέλλον μας.

Ευχαριστώ και πάλι πολύ.

Εξερχόμενοι του Μεγάρου Μαξίμου, οι συγγενείς των Θυμάτων, απάντησαν σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Καραθανάσης Ιωάννης: Θα ήθελα να πω ότι ευχαριστώ πάρα πολύ τον κ. Σαμαρά που ήταν ο πρώτος Πρωθυπουργός όλα αυτά τα χρόνια που ασχολήθηκε με το θέμα και έτσι αποδέχθηκε και εκτίμησε πραγματικά την πράξη του πατέρα μου, αλλά και των άλλων δύο πεσόντων στα Ίμια. Αυτό σημαίνει πάρα πολλά για εμάς που, επιτέλους, μετά από τόσα χρόνια κάποιος το εκτίμησε.

Δημοσιογράφος: Μία ηθική δικαίωση, τουλάχιστον, ε;

Καραθανάσης Ιωάννης: Τουλάχιστον, ναι. Διότι, κανένας άλλος ποτέ, τουλάχιστον στη δική μου οικογένεια, δεν είχε ασχοληθεί, ούτε για ένα «ευχαριστώ», ούτε για ένα «συγγνώμη», ούτε τίποτα. Αυτό.

Δημοσιογράφος: Έχετε παράπονα, δηλαδή, από την Πολιτεία.

Καραθανάσης Ιωάννης: Ε, όλοι μας, ναι, εκτός από σήμερα, βασικά.

Δημοσιογράφος: Ο Πρωθυπουργός τι σας είπε σήμερα;

Καραθανάσης Ιωάννης: Γενικά μιλήσαμε. Τώρα δεν μπορώ να σας πω ακριβώς και τι μας είπε.

Δημοσιογράφος: Εσύ πόσων χρονών ήσουν τότε;

Καραθανάσης Ιωάννης: Εγώ ήμουν ενός. Τώρα είμαι 19. Ήμουν 15 μηνών για την ακρίβεια.

Νίκος Βλαχάκος: Θέλω να πω ότι ήταν μία τιμητική στιγμή για όλες τις οικογένειες που ο Πρωθυπουργός, όπως είπε και ο Γιάννης, για πρώτη φορά μας τίμησε. Θέλω να πω και να στείλω ένα μήνυμα προς όλους. Νομίζω ότι η θυσία των 3 παλικαριών στα Ίμια είναι η αντίσταση σε κάθε επίβουλο για την Ελλάδα μας. Νομίζω ότι αυτό, έχει περάσει όλα αυτά τα χρόνια στις επόμενες γενιές και είναι αυτό που πρέπει να σηματοδοτεί την πορεία μας σε αυτήν τη χώρα.

Δημοσιογράφος: Έφυγαν αυτοί οι άνθρωποι, αλλά δεν χάθηκαν.

Νίκος Βλαχάκος: Σίγουρα δεν χάθηκαν, και διαπιστώνω για ακόμα μία φορά που τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης βρίσκονται εδώ, γιατί πράγματι δείχνουν ότι και εσείς , αλλά και ολόκληρος ο Ελληνικός Λαός έχει μνήμη. Και ένας Λαός που δεν έχει μνήμη, δεν μπορεί να έχει και συνέχεια. Αυτό σημαίνει πάρα πολλά για τη χώρα μας και για εμάς τους ίδιους σαν οικογένειες.


Σας ευχαριστούμε πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.