Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΑΜΑΡΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ




 του Γιαννη Αγγελίδη π.μελος της Ε.Ε. ΟΝΝΕΔ 1981-1984

Στις 29 Νοεμβρίου 2009 , 800.000 Έλληνες αψήφησαν την μελαγχολία , το αίσθημα της ήττας , την πικρία τους και έστερξαν να συμμετάσχουν σε μιά πρωτόγνωρη διαδικασία εκλογής προέδρου της Νέας Δημοκρατίας από την βάση .



Μαζί με αυτούς και εγώ γιατί κατάφερες και φώλιασε η ελπίδα στην καρδιά μου , η ελπίδα για αλλαγές παντού , γιατί σε θυμήθηκα όπως τότε στη νεολαία που “γυάλιζε το μάτι σου” και μετά όταν σήκωσες ανάστημα στον Εθνάρχη και στον Μητσοτάκη όταν δεν συμφώνησες μαζί τους , όπως τότε που επέλεξες την πολιτική σου απομόνωση για μιά δεκαετία .

Και είπα ναι , μπορούμε να τ' αλλάξουμε όλα και αποφάσισα λίγο πριν βγώ στην σύνταξη στα 56 μου να ξαναοργανωθώ .

Να συμμετάσχω σε ομάδες εργασίας ακόμα και να συνδικαλιστώ “στα γεράματα” .

Και όσο σε έβλεπα να παλεύεις κόντρα σε όλους και σε όλα τόσο βεβαιωνόμουν για την ορθότητα της επιλογής μου και ένοιωθα περήφανος .

Και όσο εσύ έλεγες ΟΧΙ στο μνημόνιο τόσο θέριευε η ελπίδα μέσα μου .

Ήρθε το Ζάππειο Ι και σε λοιδόρησαν αλλά εγώ ήμουν εκεί , περήφανος για τον ηγέτη μου και το κόμμα μου γιατί σε πίστευα και ας μη είμαι οικονομολόγος .

Και ήρθε το Ζάππειο ΙΙ και ενθουσιάστηκα γιατί με απλό τρόπο μου έδωσες τις λύσεις , και στην Θεσσαλονίκη είπα ναι μπορούμε αυτοδύναμα να τα διορθώσουμε όλα .

Ακόμα και όταν ψηφίζαμε κάποια από τα νομοσχέδια του ΠΑΣΟΚ ήξερα ότι επέλεγες αυτά που έπρεπε και ήμουν δίπλα σου .

Μέχρι που άρχισε ο μεγάλος εκβιασμός από τους έξω ( και μερικούς μέσα ) να συναινέσουμε σαν κόμμα για μιά κυβέρνηση “εθνικής ανάγκης” γιατί αλλοιώς Ελλάδα τέλος .

Ξέρω , το πάλεψες , το πάλεψες πολύ μέχρι που κατάλαβες πως οι τοκογλύφοι το εννοούσαν το ΤΕΛΟΣ και κατάφερες τουλάχιστον ( μιά και εκείνοι κατάλαβαν ότι είσαι αρκετά Έλληνας για να τα τινάξεις όλα στον αέρα ) να συμμετάσχουμε σε μιά κυβέρνηση ορισμένου σκοπού και χρόνου .

Και μέχρι εδώ σε στήριζα με νύχια και με δόντια , στην όποια επιλογή , ακόμα και σε αυτές που δεν συμφωνούσα γιατί έλεγα δεν γίνεται , τακτικός ελιγμός είναι πρέπει να βάλω πλάτη .

Η αλήθεια είναι πως λίγο καιρό πριν είχαν αρχίσει κάποια όργανα να παίζουν στο κόμμα , επιφανή στελέχη να μιλάνε για μιά πιό μόνιμη συνεργασία , να παίρνουν θέσεις διάφορες απο αυτές του κόμματος ( και δεν τους τράβαγες τ' αυτί ) , μέχρι που ξαφνικά έμαθα πως πήρες για διπλωματικό σου σύμβουλο τον υιό Ψυχάρη και ένοιωσα σαν να έφαγα μπουνιά στα μούτρα .

Τον γυιό του σταυρωτή της παράταξης ;

Χάθηκαν οι διπλωματικοί άλλοι σύμβουλοι του χώρου μας ;

Γεμάτος ο τόπος από ικανότατους διπλωμάτες σε δυσμένοια γιατί τόλμησαν να είναι ΝΔ .

Δεν καταλαβαίνεις ότι η πιάτσα θα βούιζε ότι τα βρήκες με το συγκρότημα ;

Εγώ σου αποδίδω τις αγνότερες των προθέσεων αλλά δεν νοιώθεις τον συμβολισμό της πράξης σου ;

Και έρχομαι στο σήμερα , στο παραπέντε της ψήφισης του νομοσχεδίου που αφορά τα εργασιακά και σε εκλιπαρώ Πρόεδρε μην κάνεις πίσω , μην υπογράψεις .

Βγες και μίλα στον κόσμο , με τον καθάριο λόγο σου πες τις αλήθειες που πρέπει να ακουστούν .

Πες τους εκβιασμούς ( και τις απειλές ) που έκαναν και σε σένα και στον Καραμανλή .

Πες τα μεγάλα ΟΧΙ που λαχταράμε όλοι να ακούσουμε για να πάρουμε πίσω την αξιοπρέπεια μας .

Ο κόσμος διψάει για αλήθεια , είναι πια έτοιμος να την ακούσει και θα είναι δίπλα σου όποιες και αν είναι οι συνέπειες , είναι έτοιμος να υποφέρει αρκεί να ακούσει αλήθειες .

Βγες λοιπόν και πες τες αδιαφορόντας για τις ισορροπίες , τα πολιτικά comme il fault , έτσι κι αλλοιώς μας ρήμαξαν , δεν έχουμε να χάσουμε τίποτε άλλο από τις αλυσσίδες μας .

Η εντολή που πήρες “Αντώνη άλλαξε τα όλα” ισχύει στο πολλαπλάσιο σήμερα και δεν αφορά μόνο τα πρόσωπα αλλά και τις πρακτικές .

Αν πάλι δεν το θες κάνε μου νόημα , θα καταλάβω ( εγώ ο λαός πάντα καταλαβαίνω ) , μόνο που να , θα σε παρακαλέσω να με αφήσεις να αποσυρθώ .

Θα ψάξω να βρώ μια γωνιά να πάω να κλάψω για τα χαμένα όνειρα , τα δικά μου , των παιδιών μου , της πατρίδας .

Και θα εύχομαι να έχω εγώ το άδικο ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.